- 92
- 13 İyun 2025 13:15
- Ana Səhifə
- TEXNOLOGİYALAR

AzMİU-da qonaq olan dizaynerlər oyun yaradıcılığında süni intellekt üzərində işləyirlər
- 05 Mart 2025 15:16 |
- Kateqoriya : TEXNOLOGİYALAR |
- 202
AzMİU-da qonaq olan dizaynerlər oyun yaradıcılığında süni intellekt üzərində işləyirlər
“Dynamic Box”un həmtəsisçisi Yaqub Mehdiyev və "GameSummit"in nümayəndələri Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin (AzMİU) Dizayn fakültəsinin qonağı olub və dizayner tələbələrlə görüşüblər.
Universitetdən “Azərbaycan müəllimi”nə bildirilib ki, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin dəstəyi ilə təşkil olunan görüşdə "Süni intellekt və oyun yaradıcılığı" mövzusunda maraqlı çıxışlar baş tutub.
Görüş çərçivəsində spikerlər süni intellektin oyun sahəsində necə istifadə olunduğunu, rəssam və yaradıcıların müasir texnologiyadan necə faydalandıqlarını ətraflı şəkildə izah ediblər.
Spikerlər ənənəvi yaradıcılıq metodları ilə süni intellekt alətlərinin sintezini və bu sahənin gələcəyinə dair perspektivləri diqqətə çatdırıblar. Süni intellektin oyun yaradıcılığında necə rol oynadığına dair misallar verərək bu texnologiyanın rəssamların və dizaynerlərin işlərini necə asanlaşdırdığını, sürətləndirdiyini və daha da zənginləşdirdiyini vurğulayıblar. Bununla yanaşı, müasir texnologiyaların, xüsusən də süni intellekt alətlərinin yaradıcı sahələrdə istifadəsinin müsbət və mənfi tərəfləri haqqında geniş müzakirələr aparıblar.
Görüşü təşkil edən Qrafik və media dizaynı kafedrasının müdiri dosent Təranə Bəkirova, baş müəllim Fəridə Qasımova və Dizayn fakültəsinin dekanı dosent Fərid Kərimov bu mövzuda geniş müzakirə və sual-cavab sessiyası təşkil ediblər.
İştirakçılar süni intellektin oyun yaradıcılığı və qrafik dizayn kimi sahələrdə yeni imkanlar yaratdığı qənaətinə gəlsələr də texnologiyanın təbii yaradıcı proseslərə necə təsir edəcəyinə dair bəzi narahatlıqları da dilə gətiriblər. Görüşdə həmçinin süni intellektin yeni dövrün tələblərinə uyğun yaradıcı potensialı artırma və yeni texnoloji həllər tapma istiqamətində mühüm rol oynayacağı vurğulanıb.
Tələbələr süni intellektin yaradıcı sahələrə inteqrasiyasını və gələcəkdə bu texnologiyanın tətbiqinin necə inkişaf edəcəyini maraqla izləyərək suallar verib, onun yaradıcılığa təsiri ilə bağlı fikirlərini paylaşıblar.
Bu görüş dizayn və yaradıcı sahələrdə süni intellektin istifadəsinin əhəmiyyətini və gələcəkdə bizə hansı yenilikləri gətirəcəyini daha da aydınlaşdırmağa kömək edib.
Oxşar Xəbərlər
- 160
- 21 Yanvar 2025 21:48
- 4SİM rəqəmsal bacarıq boşluğunu aradan qaldırır
- 190
- 15 Aprel 2025 18:31
- “BilBacar” müsabiqəsinin aprel ayı üzrə yarış mərhələsinə start verilib
- 295
- 15 Aprel 2025 18:15
- STEAM mərkəzlərində yeni təlim qruplarına qeydiyyat başladı
- 93
- 09 İyul 2025 14:40
- Sertifikatlaşdırma imtahanlarında müəllimlərin şəxsiyyəti “SİMA” ilə təsdiq edilib
- 236
- 19 Dekabr 2024 13:54
- “Texnologiya transferi” layihəsinə müraciətə start verilib
- 171
- 04 Fevral 2025 22:14
- Fizikanın tədrisində yeni təhsil texnologiyalarından istifadə
- 267
- 29 Yanvar 2025 18:45
- “Hədəfdə STEAM – 7”: təhsildə yeniliklər və texnologiyanın zəfəri
- 92
- 13 İyun 2025 13:15
- 215 məktəbdə STEAM layihəsi tətbiq edilib
- 160
- 21 Yanvar 2025 21:48
- 4SİM rəqəmsal bacarıq boşluğunu aradan qaldırır
- 190
- 15 Aprel 2025 18:31
- “BilBacar” müsabiqəsinin aprel ayı üzrə yarış mərhələsinə start verilib
- 295
- 15 Aprel 2025 18:15
- STEAM mərkəzlərində yeni təlim qruplarına qeydiyyat başladı
- 93
- 09 İyul 2025 14:40
- Sertifikatlaşdırma imtahanlarında müəllimlərin şəxsiyyəti “SİMA” ilə təsdiq edilib
- 236
- 19 Dekabr 2024 13:54
- “Texnologiya transferi” layihəsinə müraciətə start verilib
- 171
- 04 Fevral 2025 22:14
- Fizikanın tədrisində yeni təhsil texnologiyalarından istifadə
- 267
- 29 Yanvar 2025 18:45
- “Hədəfdə STEAM – 7”: təhsildə yeniliklər və texnologiyanın zəfəri
- 92
- 13 İyun 2025 13:15
- 215 məktəbdə STEAM layihəsi tətbiq edilib
- 160
- 21 Yanvar 2025 21:48
- 4SİM rəqəmsal bacarıq boşluğunu aradan qaldırır
- 190
- 15 Aprel 2025 18:31