Məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçının əmək funksiyası nədir?

Məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçının əmək funksiyası nədir?



Məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçının əmək funksiyası nədir?

Məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçı ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin tərbiyəsinə rəhbərlik edir, onların milli-mənəvi dəyərlər əsasında formalaşmasını, hüquq və sosial məsuliyyətlərinin inkişafını təmin edir. Bu vəzifə yüksək məhsuldarlıqla komanda işi təşkil etməyi, müasir təlim-tərbiyə metodlarını və pedaqoji elmin nailiyyətlərini tətbiq etməyi, təhsil qanunvericiliyini dərindən bilməyi tələb edir. Təşkilatçı müəllimlər, valideynlər və digər maraqlı tərəflərlə sıx əməkdaşlıq edərək şagirdlərin asudə vaxtlarının səmərəli təşkili, tədris və tərbiyə prosesinin keyfiyyətinin artırılması, eləcə də məktəb daxilində sağlam korporativ mühitin formalaşdırılmasına yönəlmiş fəaliyyətlər həyata keçirir.

"Azərbaycan müəllimi" xəbər verir ki, “Təhsil sahəsinə aid olan qulluqçu vəzifələrinin Vahid Tarif-İxtisas Sorğu Kitabçası”nın təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Kollegiyasının 20 dekabr 2017-ci il tarixli qərarında ümumtəhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçı məktəbin əsasnaməsinə uyğun olaraq məktəbdə tərbiyə işinə rəhbərlik edir. Müəllimlərin, psixoloqların, tərbiyəçilərin, uşaq birliyi təşkilatının, sinif, dərnək rəhbərlərinin, valideynlərin, ictimai təşkilatların, şagird özünüidarə orqanlarının və hüquq-mühafizə orqanlarının köməyi ilə şagirdlərin tərbiyə işini təşkil edir.

 

O, gənclərin milli-mənəvi, əxlaqi dəyərlər zəminində formalaşmasına, vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə olunmasına, çağırışaqədərki hazırlığına, fiziki inkişafına və bədii-texniki yaradıcılığına, turizm, diyarşünaslıq və ekskursiya məsələlərinə rəhbərlik edir. Müvafiq tədris müəssisələri, yaradıcılıq ittifaqları, idarə və təşkilatlarla əlaqə yaradır, birgə kütləvi tədbirlər keçirir. Bununla yanaşı, təhsil alan uşaqlar arasında hüquq pozuntuları və cinayətkarlıq hallarına qarşı genişmiqyaslı profilaktik işin təşkilini və ona rəhbərliyi təmin edir.

Təşkilatçı həmçinin aşağıdakıları bilməlidir:

- “Təhsil haqqında”, “Gənclər siyasəti haqqında” və “Uşaq hüquqları haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını; 
- Birləşmiş Millətlər Təşkilatının “Uşaq hüquqları haqqında” Konvensiyasını;
- təhsil və elm sahəsinə aid Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını; 
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aidiyyəti qərar və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsi üzrə mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının aidiyyəti qərar, sərəncam və əmrlərini; 
- məktəbdənkənar təhsilin səmərə və keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə müasir təhsil proqramlarının hazırlanmasını; 
- qabaqcıl təlim-tərbiyə metodlarını, pedaqogika və pedaqoji psixologiya elminin son nailiyyətlərini, uşaqların asudə vaxtlarının səmərəli təşkili yollarını;
- informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə tələblərini; 
- tərbiyənin tədrislə vəhdətini; 
- fəal təlim, sosial-psixoloji ünsiyyət metodlarını; 
- əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

 

Ümumilikdə, təşkilatçı yüksək produktivliklə komanda işini və məktəbin inkişaf etdirilməsi zəruri olan sahələrini müəyyən edərək nəticəyönümlü fəaliyyəti təşkil etməlidir. Müəllimlər, sinif rəhbərləri və psixoloqla sıx əməkdaşlıq, valideyn və şagirdlərlə müntəzəm görüşlər keçirmək, rəhbərliyin qərarına əsasən məktəbi müxtəlif tədbirlərdə təmsil etmək və il ərzində fəaliyyət planına uyğun məktəbdaxili tədbirlərin təşkilində iştirak etmək təşkilatçının əsas öhdəlikləridir. Həmçinin müxtəlif plan və proqramların hazırlanmasında iştirak etmək və prosesə rəhbərlik etmək, müəllimlərin peşəkar inkişafı üçün imkanlar müəyyən etmək, şagirdlərdə həyati bacarıqların inkişafı üçün yeni yanaşmalar tətbiq etmək və yerli və beynəlxalq təcrübələri araşdıraraq onları məktəbə inteqrasiya etmək, məktəb daxilində sağlam və korporativ mühitin yaradılmasında fəal iştirak təşkilatçıdan gözlənilən fəaliyyətlərdir.


 

Facebookda bizi izləyin

Oxşar Xəbərlər