- 70
- 27 Dekabr 2024 14:57

Peşə təmayüllü siniflərdə nələr öyrədilir? – MÜSAHİBƏ
- 18 Fevral 2025 11:03 |
- Kateqoriya : PEŞƏ TƏHSİLİ |
- 13
Peşə təmayüllü siniflərdə nələr öyrədilir? – MÜSAHİBƏ
Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən “Peşə təmayüllü siniflərin təşkili” layihəsi 2019-2020-ci tədris ilindən fəaliyyət göstərir. Hazırda layihə 249 məktəb, 419 sinif, 838 ixtisas qrupu, 7000-dən çox şagird və 1087 müəllim heyətini əhatə edir.
Hazırda Lənkəranda da 7 məktəbdə peşə təmayüllü siniflər fəaliyyət göstərir.
“Azərbaycan müəllimi”nin müsahibi Lənkəran şəhəri T.Bayraməlibəyov adına 2 nömrəli tam orta məktəbdə təşkil edilən Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbəri Cavid Nəsirzadədir. O, Lənkəran Dövlət Universitetində “Tarix və ictimaiyyət”, “SAT GROUP”da “Marketinq mütəxəssisi” ixtisasları üzrə təhsil alıb.
Təhsili bir peşə deyil, bir missiya kimi qəbul etdiyini deyən Cavid müəllim vurğulayıb ki, təhsil almaq onun üçün sadəcə bir mərhələ deyil, davamlı inkişaf və öyrənmə yoludur.
- Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbərinin vəzifələri nələrdir?
- Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbərliyi, sadəcə bir vəzifə deyil, gənclərin gələcəyini formalaşdıran bir missiyadır. Hazırda fəaliyyətim bir neçə əsas istiqaməti əhatə edir və hər biri mənim üçün, yalnız bir vəzifə deyil, cəmiyyətə töhfə vermək missiyasıdır. İlk il Liman şəhərində, hazırda isə Lənkəran şəhərində fəaliyyət göstərirəm. Bu layihə mənim üçün sadəcə bir iş deyil – gənclərin gələcəyinə doğru atdıqları mühüm addımda onların yanında olmaqdır. Məqsədim şagirdlərə yalnız akademik biliklər vermək yox, həm də onları əmək bazarına hazırlamaq, öz potensiallarını tam şəkildə reallaşdırmalarına kömək etməkdir.
Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən “Peşə təmayüllü siniflərin təşkili” layihəsi 2019-2020-ci tədris ilindən fəaliyyət göstərir. Hazırda layihə 249 məktəb, 419 sinif, 838 ixtisas qrupu, 7000-dən çox şagird və 1087 müəllim heyətini əhatə edir.
Hazırda Lənkəranda da 7 məktəbdə peşə təmayüllü siniflər fəaliyyət göstərir.
“Azərbaycan müəllimi”nin müsahibi Lənkəran şəhəri T.Bayraməlibəyov adına 2 nömrəli tam orta məktəbdə təşkil edilən Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbəri Cavid Nəsirzadədir. O, Lənkəran Dövlət Universitetində “Tarix və ictimaiyyət”, “SAT GROUP”da “Marketinq mütəxəssisi” ixtisasları üzrə təhsil alıb.
Təhsili bir peşə deyil, bir missiya kimi qəbul etdiyini deyən Cavid müəllim vurğulayıb ki, təhsil almaq onun üçün sadəcə bir mərhələ deyil, davamlı inkişaf və öyrənmə yoludur.
- Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbərinin vəzifələri nələrdir?
- Peşə təmayüllü siniflər üzrə qrup rəhbərliyi, sadəcə bir vəzifə deyil, gənclərin gələcəyini formalaşdıran bir missiyadır. Hazırda fəaliyyətim bir neçə əsas istiqaməti əhatə edir və hər biri mənim üçün, yalnız bir vəzifə deyil, cəmiyyətə töhfə vermək missiyasıdır. İlk il Liman şəhərində, hazırda isə Lənkəran şəhərində fəaliyyət göstərirəm. Bu layihə mənim üçün sadəcə bir iş deyil – gənclərin gələcəyinə doğru atdıqları mühüm addımda onların yanında olmaqdır. Məqsədim şagirdlərə yalnız akademik biliklər vermək yox, həm də onları əmək bazarına hazırlamaq, öz potensiallarını tam şəkildə reallaşdırmalarına kömək etməkdir.
- Peşə təmayüllü siniflər necə yaradılır?
- Peşə təmayüllü siniflərin yaradılması Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən müəyyən edilmiş strategiya və planlar əsasında həyata keçirilir. Yeni siniflərin açılacağı məktəblərin seçilməsi bir neçə vacib meyar əsasında aparılır: regionun əmək bazarında olan tələbatı, məktəbin infrastrukturu və imkanları, şagirdlərin marağı və say göstəriciləri nəzərə alınır. Amma bu proses, təkcə Nazirliyin qərarı ilə məhdudlaşmır. Məktəblər də müraciət edərək öz təkliflərini irəli sürə bilər. Müəyyən meyarlara cavab verən məktəblərdə peşə təmayüllü siniflərin açılması mümkün olur.
- Peşə təmayüllü sinifləri bitirənlərə tam orta təhsil haqqında sənədlə yanaşı, bitirdiyi ixtisas üzrə sertifikat verilir. Bu sertifikat sahibləri özlərinə əmək bazarında rahatlıqla iş tapa bilir?
- Bəli. Bu sertifikat onların əmək bazarında tanınan və rəsmi şəkildə təsdiqlənmiş bacarıqlara sahib olduğunu sübut edir. Beləliklə, məzunlarımız istənilən müəssisə və şirkətlərdə peşələrinə uyğun iş tapa bilirlər, kiçik sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul ola bilirlər. Layihənin əsas məqsədlərindən biri gəncləri əmək bazarının tələblərinə uyğun peşə bacarıqları ilə təmin etməkdir. Bu səbəbdən dərslər, yalnız nəzəriyyə ilə məhdudlaşmır, praktiki məşğələlər və real iş mühiti təcrübəsi də əsas yer tutur. Əsas hədəf, məzunların əmək bazarında özlərinə rahatlıqla yer tapa bilməsi və peşəkar kadr kimi formalaşmasıdır. Eyni zamanda, şagirdlər peşə sahəsində daha dərin biliklər əldə etmək üçün peşə təhsil müəssisələrinə, kolleclərə və hətta uyğun ali təhsil ixtisaslarına yönləndirilə bilirlər.
- Peşə təmayüllü siniflərdə, təkcə hər hansı peşənin sirləri öyrədilmir, eyni zamanda əsas səriştələr və müxtəlif profilli istiqamətlər üzrə fənlər də tədris olunur. Ayrı-ayrı fənləri tədris edən kadrlarla bağlı çatışmazlıqlar olur, yoxsa belə kadrlar kifayət qədərdir?
- Mən sahibkar olduğum üçün əsas səriştələr fənnin mənim üçün olduqca asandır. Lakin, bəzən spesifik mövzularda həmin sahənin peşəkarlarını dərsə dəvət edirəm. Bu, şagirdlərin əmək bazarının real tələbləri və praktik biliklərə birbaşa çıxışını təmin edir. Şagirdlər üçün bu cür dərslər daha maraqlı və interaktiv olur, çünki onlar öz sahəsində uğur qazanmış insanlardan bilavasitə öyrənmək imkanı əldə edirlər. Kadr çatışmazlığı məsələsinə gəlincə, bu sahədə müəyyən boşluqlar var. Çünki peşə təmayüllü siniflər yeni tətbiq olunur və bu istiqamətdə tam ixtisaslaşmış mütəxəssislər kifayət qədər deyil. Lakin biz bu çatışmazlığı aradan qaldırmaq üçün müxtəlif sahələrin mütəxəssislərini dərslərə dəvət edirik. Müəllimlər üçün peşəkar inkişaf təlimləri təşkil edirik. Özəl sektorla əməkdaşlıq edərək sahə üzrə ekspertlərin təcrübəsindən yararlanırıq. Gələcəkdə bu istiqamətdə daha çox ixtisaslı kadrların hazırlanması və müasir əmək bazarının tələblərinə uyğun təhsil modelinin formalaşdırılması prioritet hədəflərimizdən biridir.
- Eyni zamanda təhsilin idarə olunması, təhsil və karyera üzrə mütəxəssissiniz. Bu sahədə hansı işləri görürsünüz?
- Təhsil insanın həyat yolunu müəyyən edən ən vacib faktorlardan biridir və mənim missiyam bu yolu daha aydın, daha məqsədyönlü etməkdir. Təhsilin idarə olunması, təhsil və karyera planlaması sahəsində fəaliyyətim, təkcə bilik ötürməklə məhdudlaşmır. Mən şagirdlərin, abituriyentlərin, tələbələrin və hətta valideynlərin gələcək planlarını daha sistemli, daha məlumatlı və daha effektiv şəkildə qurmalarına dəstək oluram.
Lənkəran-Astara Regional Təhsil İdarəsinin dəstəyi ilə 2022-ci ildən etibarən 21 məktəbdə 8, 9, 10 və 11-ci siniflər üçün “Haradan başlamalıyıq?” adlı təlimlər keçmişəm. Bu təlimlərdə yalnız ixtisas seçimi ilə bağlı istiqamət vermirəm, eyni zamanda şagirdlərə öz maraq dairələrini, bacarıqlarını, əmək bazarının tələblərini dərk etməyə kömək edirəm. Çünki düzgün ixtisas seçimi təkcə akademik uğurun deyil, eyni zamanda şəxsi və peşəkar inkişafın da əsasını təşkil edir. Təhsil idarəçiliyi sahəsində isə innovativ yanaşmalar üzərində işləyirəm. Müasir sistemlər və metodlar vasitəsilə artıq şagirdlərin istedadlarını əvvəlcədən təyin etmək mümkündür. Bu yanaşma şagirdlərin güclü tərəflərini erkən yaşda aşkar edərək onların daha uğurlu karyera yolu seçmələrinə kömək edir. Mən də bu sistemlərin tətbiqi, fərdi yanaşmaların formalaşdırılması və şagirdlərin potensiallarının maksimum səviyyədə inkişaf etdirilməsi üçün çalışıram.